Karma Kişiselim
Bugünün Tarihi :

23 Haziran 2013

Criminal Case : Para - Exp Ve Level Hilesi

Merhaba arkaadşlar dün facebookta dolaşırken bir istek geldi istek bende girip bir bakayım dedim baktım ve muhteşem bir oyunla karşılaştım oyunun amacı, bir polissin ve cinayetleri araştırıyosun ve delil vb. toplayarak işini kolaylaştırıyorsun işte bende oyuna bağamlı olduktan sonra oyunda para felan hiç dayanmadı bende hile felan araştırdım güzel bir hile buldum ve oynayan arkadaşlarımın olduğunu düşündüm ve paylaştım...

Özellikleri ;
- Hızlı bölüm bitirme
- Para kasma
- Exp kasma

Not: Hile sadece Mozilla firefoxta çalışır bilginize...!

Hileyi indirmek için tıklayınız.

Hileyi yapamayanlar için video var, izleyip yapabilirsiniz.


Benzer Konular

9 yorum :

  1. Whuwww bunu bnde biliyoum dostum. :D

    YanıtlaSil
  2. Bende bunu arıyordum teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Hilesiz bir sanal ortam :) istiyoruz.

    YanıtlaSil
  4. Çalışıyor ya :) Bravo.

    YanıtlaSil
  5. Oyun biraz sıkıyo be knk :)

    YanıtlaSil
  6. sa kardeş ben para hilesini yaptımda level hilesi olmuyo aydınlatrsan sevinirm..

    YanıtlaSil

Yorum atın çekinmeyin, doğrulama kodu yok rahat rahat yapın yorumunuzu.:)

ANASAYFA | DESTEK OL | İLETİŞİM | REKLAM VER | TOZLU RAFLAR

© 2013 - 2014 | Eren Koçin
Eren Koçin