Karma Kişiselim
Bugünün Tarihi :

29 Temmuz 2013

Yeni Bir Tema İle Yola Devam

Yeni temamı kodladım, kodlarken çok uğraştım buradan "hırsız" beylere sesleniyorum, lütfet bu sefer çalmayın. Facebook adresimi ekleyin ben size özelden yardımcı olurum. Neden mi? çünkü çalınca sizin siteniz düşer ve benim siteminde özgünlüğü gider yani bunun ikimizede hiç bir faydası yok. Neyse temaya geçelim... Temanın özelliklerinden bahsetmek gerekirse : Kategoriye göre yayın eklendi yani kategoriyi açtığınız zaman karşınıza 4 tane yayın çıkar. Onur Batur sağolsun. Sayfa içine etiket tagları ve altında sosyal paylaşım butonlar ve onunda altında bulunan 3 adet benzer konular. Temamın seosu düşüktür daha seo ile ilgili bişey yapmadım, onlarıda halledince tema bomba gibi olucak gibi görünüyor, birazdaha geliştirsem mi diye düşünüyorum ama sadeliği bozmakta istemiyorum. İyi günler.

Benzer Konular

7 yorum :

  1. Hayırlı olsun. Tema'da tek renk veya üçü geçmicek bir renk üzerinden gidebilirdin. Footer'da Blogumdaki... yazısı varya onu ortalıyabilirdin. Tabi herkesin hataları var senin de benim de var, yorum bölümü temaya uyumlu yapabilirdin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklısın daha iyi olurdu zaten birazdaha düzenliyeceğim :)

      Sil
  2. Hayırlı olsun eren

    YanıtlaSil
  3. Kardeşim hayırlı olsunda sen bare yapma buna benzer tema çok var eski teman daha iyidi.bu çok basit her yerde bunu görüyorum basit sistem ama sen bilirsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın ama sade şeyleri çok severim :)

      Sil
  4. Çok güzel olmuş başarılar yeniden :D

    YanıtlaSil

Yorum atın çekinmeyin, doğrulama kodu yok rahat rahat yapın yorumunuzu.:)

ANASAYFA | DESTEK OL | İLETİŞİM | REKLAM VER | TOZLU RAFLAR

© 2013 - 2014 | Eren Koçin
Eren Koçin