Karma Kişiselim
Bugünün Tarihi :

13 Temmuz 2013

Minecraft Doku Paketi İndir

Merhaba arkadaşlar, Bu gün minecraft oynarken bazı item yapımlarına baktım. Videolarda gördüğümde adamların minecraftı daha bir değişikti. Bir kaç araştırma yaptıktan sonra meğersem doku paketi sayesinde öyle değişiklik olmuş bende doku paketi araştırdım güzel bir tane buldum ve sizinlede paylaşayım dedim.

Aşağıdaki indirdiğiniz doku paketini .minecraft > texturepacks `ın içine atın ve oyunda ayarlar, doku paketi seçeneğinde hemen karşınıza çıkacaktır.

İndirmek İçin Tıklayınız.

Doku Paketinden bir kaç resim ;







Benzer Konular

7 yorum :

  1. Adsız10:12

    bunlar kalmadı daha işe yaramaz bu paylasım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır bence. Doku paketleri yenilendikçe oyunlar dahada yenileşiyor :)

      Sil
    2. doku paketlerini oyunu oynayanların yarısı kullanıyor, afedersin ama hangi kafadasın adsız?!

      Sil
  2. Bu biraş abartılmış bazı yerleri.MOD paylaş.

    YanıtlaSil
  3. Bana ulaş oynayalım senle minecraft :)
    webellek@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. Bana ulaş oynayalım bir gün minecraft :) webellek@gmail.com

    YanıtlaSil

Yorum atın çekinmeyin, doğrulama kodu yok rahat rahat yapın yorumunuzu.:)

ANASAYFA | DESTEK OL | İLETİŞİM | REKLAM VER | TOZLU RAFLAR

© 2013 - 2014 | Eren Koçin
Eren Koçin