Karma Kişiselim
Bugünün Tarihi :

8 Ağustos 2013

Kafam Çok Karışık

Site işleri iyice bende bağımlılık yapmış durumda, tema kodlamadan ve bloga yazı yazmadan duramıyorum. İçimde bir ukte bir parçam halime geldi, kendime diyorum ben niye blog yazıyorumki neden webmasterimki bırakiyim bu işleri diyorum, yarın bakmışım bilgisayarımın başında yine yayın paylaşıyorum. Aslında bırakada bilirim çünkü bedava işlerden çok sıkıldım gerçekten çok bunaldım domain alırsam devam edebilirim ama alamassam bu hikaye burda bitecek gibi görünüyor. Zaten abim de istemiyor. Bende bırakıcam galiba böyle giderse. Ama belki bir mucize olur şans beni seçerde bir domainim olursa ozman benim için blog yeniden başlar. Ama bilmem domaini süresi biterse işte ozaman hem yazık olur hemde haram gibi bişey israfta denebilir. 

Kısa lafın özü ; artık bilemiyorum herşey başta hayatım olmak üzere herşey zorlaştı, artık liseye geçtim ve artık çocukluk bitti, artık meslek için iş için çalışmalıyım. Büyük ihtimal liseden sonra harp okuluna gideceğim. İnşallah kazanırımda bir subay yada subayın üstü olurum.Şunuda söylemeden edemiyeceğim ; bu durumumu ailem ile çok konuştum, dedilerki ; "istediğin kadar site yap ama bir işe yaramadıktan sonra ne olurki" dediler. Bende "paralı bişey açayım" dedim. Onuda açarsın olmadı hobi olarak yazarsın dediler bende tamam dedim öyle işte tatlıya bağladık ama hala içim rahat değil nedense. Okuduğunuz için çok teşekkürler.

Benzer Konular

3 yorum :

  1. Hepsini zamanla unutacaksın. Şimdi hiçbir şeyi kafana takma ve ne yapmak istiyorsan, neleri başarmak istiyorsan o yolda ilerle. Benden sana tavsiye Eren'cim.

    YanıtlaSil
  2. nasıl kazandın

    YanıtlaSil

Yorum atın çekinmeyin, doğrulama kodu yok rahat rahat yapın yorumunuzu.:)

ANASAYFA | DESTEK OL | İLETİŞİM | REKLAM VER | TOZLU RAFLAR

© 2013 - 2014 | Eren Koçin
Eren Koçin