Karma Kişiselim
Bugünün Tarihi :

29 Temmuz 2013

{Blog Yazarlığı Bana Ne Kazandırdı?} #Mim

Onur arkadaşımın blogunda gezerken böyle bir mime rastladım, okudum ve hoşuma gitti. Onur kimseyi mimlememiş ama şöyle bir not bırakmış : "Bu yazıyı okuyan herkez bu mime cevap verebilir." Şuanda sitemde hiç mim yok bir tane bulunsun diye mimleyeyim dedim. Evet mime geçelim.

Blog yazarlığı bana neler kazandırdı ?

Blog yazarlığı en önce arkadaş çevresi ile başlar bende en önce arkadaşlar çevresi edindim Onur Demirlendi diye bir çocukla tanıştım gayet iyi birisiydi bana hiç hainlik etmedi ne olursa olsun bana küsmedi darılmadı ona elimden geldiğimce yardım ettim ve bu sadece Onur değil bunların yanında İsmail Seçilmiş, Cihangir Khalilbeyli, Abdulbaki Kozak ve diğerleri işte benim arkadaş çevreleim bunlardı ve hepsiyle iyi geçinirim kod olarak yardımlaşırız ve hiç bir zaman izinsiz birşey almayız birbirimizden.

Blog yazarlığı beceri bakımından bana tema kodlamayı eklenti yapmayı, kişisel veya başka türde yazılar yazarken zorlanmamayı gittikçe geliştirdim.Html, Css Alanında kendimi çok geliştirdim ve Xml bilgimde var . Photoshop ve Dreamweawer tarzı programlar kullanmayı öğrendim. Şuan için hiç para kazanamadım çünkü daha anca haberim oluyor. Mimin sonuna geldik kendinize çok iyi bakın kötü düşüncelere kapılmayın içiniz ferah olsun.

Not : Onur Demirlendi ile baştaki yazdığım Onur farklı kişilerdi. En baştaki kişi Onur Batur. :)

Bu mime en çok Onur` cuğumun ve İsmail ` ciğimin cevap vermesini isterim.

Bu yazıyı okuyan herkez mime cevap verebilir.

Benzer Konular

4 yorum :

  1. Adsız04:12

    teşekkürler kardeşim ,mimini cevaplıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cevapladığın için teşekkürler :)

      Sil
  2. Adsız06:09

    güzel yazı, eline sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Abdulbaki kozak07:36

    geç oldu ama saol knki

    YanıtlaSil

Yorum atın çekinmeyin, doğrulama kodu yok rahat rahat yapın yorumunuzu.:)

ANASAYFA | DESTEK OL | İLETİŞİM | REKLAM VER | TOZLU RAFLAR

© 2013 - 2014 | Eren Koçin
Eren Koçin