Karma Kişiselim
Bugünün Tarihi :

31 Temmuz 2013

Oynadım : Shank2

Böyle bir oyunu hiç duymamıştım ve hiç görmemiştim, bu oyunu spilt screen sayesinde buldum. Biliyorsunuz ki bilgisayarın ekranını yatay veya dikey şekilde iki parçaya ayırıp oyunu iki kişilik oynayabiliyorsunuz, bende yeni öğrenmiş bulnumaktayım. Slipt screen, oyun olduğu için indirdik ve oyun sorunsuz bir şekilde çalıştı yani sorunsuz derken bazı oyunlar var gamepad bazı kısımlarında etkisiz kalıyordu ama SHANK2 oyununda normal çalıştı. Oyundan biraz bahsetmek gerekirse ; oyunun amacı savaş ve yardımlarşma tarzında. 3-4 playerde olabilir ama bu ps de olabilir pc de sadece 2 player olabiliyor. Oyunda sıra sıra maplar var her biri birbirinden zor, oyunun diğer amacı ise düşmanlar sürekli bomba kuruyor, sende o bombaları etkisiz hale getirmeye çalışıyorsun. Bir diğeri ise, iki kişilik oynarken biri öldüğünde diğeri onu iyileştirebiliyor. Oyununda zaten bu kısmını çok seviyorum. Oynamanızı isterim, evinizde gamepad yada bir standart kol varsa Shank2 dahili slipt screen oyunlarını oynamanızı tavsiye ederim. Üstelik kardeş kardeşe daha iyi oluyor, ben abimle oynuyorum mesela :)

Puanım : 8/10

Benzer Konular

7 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. Adsız06:01

      Evet güzel bir oyun birde indirme linkleri kodsan daha da güzel olacak :D

      Sil
    2. Onuda koyarız merak etme :)

      Sil
  2. Adsız06:02

    en yakın zamanda oynayacağım

    YanıtlaSil
  3. Adsız07:02

    kardeş bende gravel temasını kullanıyorum nasıl benzer yazılar ekledin birisi paylaşmıştı ama olmadııı :/

    YanıtlaSil

Yorum atın çekinmeyin, doğrulama kodu yok rahat rahat yapın yorumunuzu.:)

ANASAYFA | DESTEK OL | İLETİŞİM | REKLAM VER | TOZLU RAFLAR

© 2013 - 2014 | Eren Koçin
Eren Koçin