Karma Kişiselim
Bugünün Tarihi :

31 Temmuz 2013

{Niçin Blog Yazıyorum?} #Mim2

Özgürün sitesinde dolaşırken böyle bir mim gördüm, okudum ve çok hoşuma gitti beni mimlemesede altında bu yazıyı okuyan herkes mime cevap verebilir yazmıştı bende yazayım dedim. Evet mime geçelim...

Niçin Blog Yazıyorum?

Benim blog yazmamın sebebi aslında pek bişey bilmeyen insanları bilinçlendirmek. Hırsızları hırsızlıktan soğutmak yani ona  kodlamayı öğretmek gibi şeyler için blog yazarım. Kişiselimede çok önem veririm, kişisel yazı yazmayı çok severim.Tema, eklenti ve benzeri şeylerde paylaşırım. Aslında bir blogun tek amacı olabilir : bilinçsizleri bilinçlendirmek, ben bu konuda yola çıktım ama bazıları para için bazıları ise para harcamak için. Yani blogların türlü türlü hali var neyse mimi burda sonlandırıyorum.Kendinize iyi bakın, sakın yaz gripine bulaşmayın :)

Bu yazıyı okuyan herkes mime cevap verebilir.

Benzer Konular

3 yorum :

  1. Adsız06:02

    Güzel yazı. Senden bu kadar güzel yazı beklemezdim açıkçası. Yavaş yavaş kavrıyon galiba eren bu işleri :)

    YanıtlaSil
  2. Kısa ve öz bir mim helal valla iyi yazıyorsun :)

    YanıtlaSil

Yorum atın çekinmeyin, doğrulama kodu yok rahat rahat yapın yorumunuzu.:)

ANASAYFA | DESTEK OL | İLETİŞİM | REKLAM VER | TOZLU RAFLAR

© 2013 - 2014 | Eren Koçin
Eren Koçin